lördag 5 december 2009

Full kostym!!!

Sitter här i vårt kök och kan med nöd näppe hålla ögonen öppna... Jag är så trött... Om en timma sitter vi alla i en bil på väg mot Östersund och Världscupen i skidskytte och ett litet gästframträdande som vi ska göra på någon utomhuscen i samband med prisutdelningarna. Så medan jag skriver det här lyssnar jag på våra backtracks så att det inte finns något förädiskt litet hack som ligger och gnager någonstans... Abba pumpar just nu frenestiskt i bakgrunden ;-)

Annars börjar allt falla på plats nu. Vi repar afterski på dagarna och kör show på kvällarna. Jag vet knappt vad som är upp och ner längre... Förutom dinnershowen har vi nu på tre dagar satt 6 eller 7 medleyn till just för afterskin. Snacka om att pumpa huvudet fullt... dessutom gigar vi i Östersund idag för att åka direkt tillbaka för dinnershow och imorgon har vi ett julgig på Dippan här i Åre... På måndag brandutbildning och sen är det rep igen... och show... varje dag tills nästa söndag... Det är inte konstigt att jag inte ens kan räkna samman hur många medleyn vi har repat in nu... Huvudet fungerar inte längre. Men snart så är allt på plats. Då går vi in i vanlig drift. Dinnershow 4/dgr i veckan, afterski tis-lör och nattshower fre och lör...

Men sanningen är ju ändå den här. Jag jobbar med världens finaste ensemble på en fantastisk plats...
Bara genom att lyssna på slutet av Abba-medleyt nu (som fortfarande spelar i bakgrunden) blir jag alldeles varm och stolt. Det är undernart att få jobba med begåvade människor...
Så är det. Jag bloggar dåligt, men jag tänker på er allihopa.... det lovar jag =)
Kramar till er alla...

1 kommentar:

Marit sa...

Kram till dig också Liza!