söndag 29 november 2009

MY GOD!!


Så har vår premiärhelg passerat och jag kan inte annat än att stämma in med Inez.. Succé!! Vilket underbart gäng man jobbar med. Men ojsan va trött jag är nu... Tempot är galet här uppe men showen är grym. Det känns som en superbra mix av nummer i en fantastisk lokal. Enda Wallmans-lokalen med fönster för övrigt... och tittar man ut ser man Åreskutan... Vi lever verkligen i paradiset. Lovorden har haglat över produktionen och jag känner mig alldeles spänd på vad som komma skall... Jag är så stolt och så nöjd.

Och man känner sig verkligen viktig... Man blir behandlad som om man vore en nödvändig del i maskineriet. Och blir man behandlad som man blir här.. Med respekt och med värme från ledningen så vill man jobba. Man vill jobba mer, man vill ge...

Jag älskar det här stället. Från golv till tak och det känns som om det kommer att bli en fantastisk uteveckling på allt detta. Som att man står i startgroparna till något ännu större. Att man sen har världens bästa ensemble i ryggen är inget som gör saken sämre...

- Imorgon ska jag tillsammans med vår platschef titta på några bilder som vi tog i fredags. De ska användas i ett ganska nytt och roligt marknadsföringsyfte... Spännande värre =)
Och nu mina vänner ska jag försöka blogga lite mer... försöka ska man =)

2 kommentarer:

Pappi coolo sa...

Åh Liza, det är så underbart att läsa det du skriver. Det märks att du trivs och mår tusen gånger bättre än vad du gjorde tidigare i år. Jag blir så nyfiken på er show och hoppas verkligen att jag kan komma upp. Det lutar åt 3 januari men Sevim kan nog inte följa med, så jag får helt enkelt ta mig upp själv. Tomas + gänget är där då så kanske jag kan få med mig någon av dem på showen så man slipper sitta själv, fniss. Massa kramar

Anonym sa...

varfor inte:)