torsdag 19 november 2009

Update!!

Nu är det officiellt. Jag är världens sämsta bloggare... men va sjutton?? Vi repar från morgon till kväll och när man kommer hem är man så trött att mat och soffan är det enda alternativet. Men det kommer bli bättre. Så fort driften är igång som den ska och jag vet vart mitt huvud befinner sig så kommer det komma fler uppdateringar. Jag lovar!!! Men just nu måste ni ha lite överseende med mig...
Men jag kan i alla fall berätta det här. Vi har ungefär en vecka kvar till premiär och det känns faktiskt riktigt bra. Numrena börjar att falla mer och mer på plats och kostymerna sitter... hmm.. ja, det sitter. Man kan väl säga att sommaren har varit god, men förhoppningsvis så kommer jag att bli mitt vanliga jag så snart vi har avslutat rep-perioden. Men det är klart. När vår första reptid för dinnershowen är över så börjar nästa omgång. AfterSkin... Den kommer bli grym, men där finns det också en himla massa som ska sättas... Holy Manoli... AfterSkin har dock inte premiär förrän vid Lucia... Tack och lov. Längtar tills vi kommer igång med drift och servering... Jag längtar efter gästkontakt och efter det där sköna ruset som kommer när man entrar en scen.. ÅHH!!

Jag vet och tror att det här kommer att bli en fantastisk show ... och förutom det så känner jag att jag mår så vansinnigt bra just nu ... Livet är underbart!!

Inga kommentarer: