tisdag 3 november 2009

Bilduppdatering...

En liten bilduppdatering på helgen som var... My var här och vi gjorde stockholm osäkert...
Jag är ledsen att jag är en så galet dålig bloggare just nu... är rukigt trött av någon underlig anledning... Fattar noll. Men energin lär väl komma tillbaka när vi är på plats i Åre antar jag. På lördag går bussen... Känns knasigt, kul, spännande och utmanande....
Och idag var jag hos frissan...
Det blev inte alls som jag tänkt mig, men det är fint...
Istället för mitt vanliga eldröda hår fick jag nu en mörkare ton. Mer brun än röd och en lång pageklippning... Jag är nöjd, men det är ovant..

Är så inkörd med mitt illröda hår att jag inte vet riktigt vad jag ska tycka. Men jag har frågat Maja och hon bekräftar att det är fint. Det handlar nog mer om ovana än något annat tror jag...
Nu är det snart läggdags. Imorgon ska vi sätta sången på Rockfinalen, det kommer bli sjukt kul!

Inga kommentarer: