torsdag 28 augusti 2008

världens smartaste tjej!!!


För er som inte vet om det så har jag en sak som är så stolt över så jag kan spricka. Det är en liten tingest som är blond, söt och låter mycket....

Det är min lillasyrra My. Hon är faktiskt världens smartaste - eller i alla fall en av de smartaste... i världen.

Det finns en superfin artikel om henne på Borås tidnings hemsida som jag tycker att alla kan läsa och sen kan ni avgöra om vi e lika eller ej. Kolla in det här fina fotot på henne som var med artikeln. Oj, va fin hon e! Och smart också - läs artikeln så förstår ni... Hennes nya namn kommer att bli Doktor Sandberg - smaka på de ni!!!

1 kommentar:

Fredrik sa...

Nej ni är ju inte alls lika, jag menar hon är ju jättesöt:) Och smart!!
Nä, bara skoja med dig. Skönt att ni är stolta båda två på varsitt håll.