fredag 8 augusti 2008

Sista shöwen i Piteå!


En era har nått sitt slut och i och med ikväll tar showandet i Piteå slut. Vi avslutar med "Idol- the true story". Inte vårt val... Men det är bara att tuta, köra, ryka och rocka in i det sista.

Sen ska det packas och imorrn drar vi ner till Sundsvall för ett bröllopsgig på statshuset. Sen blir det åka av på söndag - tåg, tåg, tåg....

Favvoshowen för min del denna sommar är nog (inte i likhet med alla andra, de gillar rocken bäst) Schlagern. Det är ett jäkla ös och jag vill gärna berätta (utan att skryta) att jag i och med denna show har tagit min högsta ton ever.

Det är Charlotte Perellis Hero som får mig att pressa upp mig på sjuka höjder. Trodde aldrig det skulle gå, men det pressas och där sitter den - tonen i sticket! Även om nerverna sitter utanpå varje gång.... Bilden är från just det ögonblicket.... =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Showen i Piteå 080808 var hur bra som helst. Och Liza är drömidealet.....

Wicked sa...

Då finns det en till blogg man får följa :) Jag gillar särskilt gubben med den smått förvånade räven på huvudet!

/Christoffer