fredag 1 augusti 2008

Uppfräschning!


Det är kallt. Askallt. Igår var det så varmt att man andades ånga. Vi spelade lite go beachvolley - och idag - kallt. Jag har knatat omkring i byxor, linne, tröja OCH JACKA. Hur är det möjligt? Det är ju nu jag ska bli brun och bli mitt allra fräschaste jag inför mitt nya fräscha liv. Mina planer glider.... jag kommer anlända en vacka sent till repen, dessutom kommer jag att vara blek och mattat rödhårig... det är en dyr vana att skaffa sig rött hår kan jag tala om. Om min färg skulle hålla skulle jag vara tvungen att färga var tredje vecka. Vem har råd me de? Nästan 800 spänn per gång kostar det. Blä!

Nej, nu har jag investerat i en ny "superinpackning", en gång i veckan ska man inpacka håret och så ska det verka i tre minuter - sen ska man få sin färg "uppfräschad", passar mig bra. Jag som ska börja det nya fräscha livet! 195 spänn för 10-15 gångers uppfräschning. Det är ekonomi det!
Så här rött är håret och så här knasig frill har Andreas i vårt ABBA-medley! =)

Inga kommentarer: