tisdag 5 augusti 2008

Regn, rusk & Nolia


Ja, här uppe är det kasst väder, som i resten av Sverige antar jag. Har hört att det har varit ett jäkla oväder neråt i Sverige. Usch!!!

Här uppe är det i alla fall Noliamässa just nu. Vi tänkte åka dit imorrn och kika på vad som finns. Jag har bara varit på en enda mässa och det är båtmässan i Göteborg och ja en till - möbelmässan, men då var jag själv utställare med pappa så då såg jag inte så mycket...

Men i alla fall - alla utställare ska ha sin "fiiiiinmiddag" här på Nöjesrestaurangen ikväll så vi har blivit ombedda att göra en "Best of the best -show". KUL!!! Det blir schlager och rock i en salig blanding, jag ska både gestalta herr Burken och fru Perelli så det blir tvära kast må jag säga...

Sista musikalshowen igår, kändes lite tråkigt.... precis när man har kommit igång är det slt liksom....

Inga kommentarer: