måndag 11 augusti 2008

Äntligen Helsingborg!


Jag sitter i min nya, fina lägenhet och ar en dags rep bakom mig... Känner att det kommer att ömma i kroppen imorrn men det får det vara värt. Känns skönt att vara igång trots att allt har gått så fort... Lördag natt - gig i Sundsvall och nu - rep i Hbg.

Nathalie den fina och hennes snälla kille Jon hjälpte mig och syrran igår. Både att hitta lägenheten och att bära upp alla saker. 4 våningar, ingen hiss... Så tack ni fina, både Nattis med kille samt min underbara syrra. Hade aldrig varken hittat eller klarat mig utan er... =)

Imorrn ska jag börja fota så att ni får se alla mina nya kollegor samt Wallmans huset.... Nu ska jag sova, i min nya säng med en lite för liten madrass... ;-)
På bilden ser ni mig med mina nya producenter...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad roligt Laiza! Grattis som 17 till ditt nya jobb på Wallmans, som vi alltid pratat om ;)
Hoppas allt går fint nu på repen, så ska jag verkligen försöka komma ner och titta på dig!
Varma kramar Linn