onsdag 16 juni 2010

Vackra Stockholm...



Solen har verkligen kastat underbara strålar över Stockholm idag. Helt fantastiskt. Efter att ha repat med Milda Makter hela dagen spenderade jag kvällen med min fina vän Emma på Friday's i Kungsträdgården. Vi drack rosé och pratade om allt vad som hänt de senaste halvåret... Vi kom inte så långt, en bit absolut, men man kan säga att vi fastnade i ett ämne... men nu bor jag ju här så vi kan uppdatera när vi vill. Känns otroligt lyxigt. Att bara kunna ringa Emma för en fika, bara sådär... Vi rundade av allt med att ta en promenad till Slussen via Kungsträdgården och Stadsgårdskajen. Mitt i all bröllopsyra pågår ju Love Stockholm 2010 och när vi passerar Kungsans scen upptäcker vi att Magnus Carlsson och Charlotte Perelli har konsert. Vi stannar och hinner precis höra sista låten... Mitt Livs Gemål. Gud, va fin den är... blev nästan tårögd... " Min är Du, Din är Jag. Självklart som ett andetag " ... så vackert.
Lika vacker var Stadsgårdskajen med skeppet Götheborg i bakgrunden ... vackert helt enkelt. Stockholm är vackert ikväll, somrigt ... Från Slussen promenerade jag hem sen, härligt ...

Inga kommentarer: