söndag 20 juni 2010

Hejdå Sandhamn!


Jag sitter i hamnen och väntar på båten som om ungefär 20 min ska ta mig tillbaka till sthlm. Solen skiner från en klarblå himmel och det känns att sommaren verkligen är här. Underbart... Vilka sköna dagar jag har haft. Inez har verkligen tagit hand om mig på bästa sätt. Vi går ätit gott, solat, promenerat och myst... Och igår följde vi med delad entusiasm bröllopet som hela sverige berördes av, på de ena eller andra sättet. Jag ska ägna ett stort stycke text åt just de här på bloggen. Till de måste jag dock använda datorn. Men en sak kan jag säga. Jag kan citera vår prins Daniel. "kärleken är störst av allt" ... just de orden säger sammanfattar de mesta.. Jag är stolt och lycklig. Igår blev en vacker saga till en ännu vackrare verklighet...

Inga kommentarer: