torsdag 10 juni 2010

På väg hem...


Sitter på tåget mot borås. Repveckorna med Milda Makter är slut och nu återstår en intensiv vecka i stockholm innan vi har premiär på midsommarhelgen. Vill bara skicka ett enormt tack till mina MM-kollegor, ni får mig att skratta mig sönder och samman. Och de är ju precis de det här jobbet handlar om. Glädje. Förhoppningsvis kommer vi att få publiken att skratta lika gott ombord på Birka. Jag är ganska trött, men samtidigt jätteglad. De här kommer att bli en grym sommar. Intensiv, men grym... Nu ska jag hem och gosa ett par timmar med mina fina systerdöttrar. Molly och Malva... Jag har Sonja i lurarna och tåget verkar vara utan förseningar. De är en bra dag idag... :)

1 kommentar:

Peppe sa...

Hehe... Ja, när vi väl fattade, släppte vi till!!!! ;) håller helt me dig ang rep veckorna!! Dettta kommer bli en smashing sommar!! Ha det nu underbart där hemma!! Njut!! Vi ses på måndag!! Kram kram

Tjenixen!!!
Peppe