tisdag 29 juni 2010

Träna lite kanske?

Idag har jag tecknat medlemskap hos SATS... igen. De va ju några år sen sist. Typ 5... Men i mitten av augusti kickar mitt medlemskap igång och då folkens, ska ni få se på vältränad. Just nu kör jag mina powerwalks i alldeles för dåliga skor så jag har så jädrans ont i fossingarna. Men jag måste ju! Birka Paradise mäss tar livet av mig. Där finns massa gott, DYGNET RUNT! och jag som inte har den minsta smula karaktär när de kommer till mat, gott och smaskens. Då måste man försöka gå av sig de värsta... för man vill ju inte avstå muffinsarna, wienerbröden och de små härliga bakelserna. Nej, då är de bättre att röra sig så att man kan klämma i sig, unna sig och inte bara knapra på knäckebröd och dricka vatten tills man svämmar över. Så, imorgon köper jag compeed och sen är de bara på't igen... och denna helgen ska jag dessutom besöka Birkas gym, de finns tydligen ett... 6 feet under...
Annars kan jag bara tala om att Stockholm fullkomligt strålar idag. Solen har glittrat mot vattnet och sommaren fullkomligt sprutar ur allt levande... Helt otroligt!!

1 kommentar:

mange sa...

Låter underbart.
Efter sommaren blir det lite kyligt och då passar det perfekt att stänga in sig på gymmet =)