fredag 16 juli 2010

Pucko...


Jag sitter här i backstage på Birka... Kryssen den här helgen är lite längre. På måndag klockan 16 går vi av. Den är längre för att imorgon stannar vi i Riga och först i övermorgon når vi Visby. Och jag hade sett fram emot att florera runt bland Rigas anrika byggnader och andas lite kultur... Spana, strosa, turista lite... De blir inget med de. För jag hade "glömt" att Riga visst hör till kaegorin "utomlands" ... och ska man besöka den kategorin måste man ha pass. Liza har inget pass med sig. Så de blir att stanna på båten imorgon. BUHU!! Men vi åker tillbaka nästa vecka igen. Jag blir bara så trött på mig själv. Klart att man måste ha pass!! Men inte för en sekund slog det mig att vi skulle till ett annat land. Så nu blir jag båtfast tills vi når Visby på söndag morgon.... Snyft!!

Inga kommentarer: