måndag 19 juli 2010

Imorgon smäller de!

Här har ni nu Milda Makter i total action. Den här bilden säger ganska mycket om hur vi har de. Fantastiska shower och det här är min absoluta favvis. Schlagers, svenska sådana från 60-talet. Vi ser ut som fyra godisbitar ur någon suspekt påse... ha ha. En påse som ingen har rört på ett tag. Med lite surt, lite sött, en smula salt och en massa överraskningar.
Men nu är jag hemma igen och imorgon börjar jag repa på nästa projekt. Golden Hits goes 70's!! De ska bli galet spännande. 26 aug är de premiär. Kommer ni? Klart ni gör... =) Vi börjar med lite dansrep i lokalerna på HK, så Aga och Co - nu kommer jag tillbaka igen. Mig blir ni inte av me! Undra om jag står kvar på kontoret? Sist prydde min och Malicks helfigursbild från Åre en del av kontoret. Ska bli spännande och se om jag är kvar och välkomnar mig själv imorgon...

Inga kommentarer: