söndag 4 juli 2010

Back in town!


Så här bra har jag haft de i helgen. Jag fullkomligt sprack av lycka när jag fick gå in i Villa Villerkulla. Åh!! Jag ville bara göra pannkakor och sova med fötterna på huvudkudden. Vilken galen nostalgitripp. Jag ville fotas med allt. Pippi-stolar, Pippi-kanna, på lilla gubben... Så himla kul. Vill åka tillbaka nästa vecka igen. Se och njuta av Pippi-teater, äta glass och bara ha de najs. Och sen ytterligare en resa med galna Milda Makter. Bilden visar oss i våra schlager-stasser. Fina va? Jag känner mig som en rödhårig Lill-Babs. En gäst kom fram igår och tyckte att jag såg ut och lät som hon som sjunger Tenezi Waltz. Stavas de ens så? Tror inte de... strunt samma. Al någonting hette hon. Jag tror de va en komplimang. Tog de så i alla fall. Tack, sa jag och log. Sen fick vi njuta av en fantastisk pianist och artist i pianobaren. Angeelica Alm heter hon. Kunde spela allt och sjöng som en ljuv gudinna. Att hon dessutom va hur mysig och trevlig som helst gjorde inte saken sämre... Jag fick sjunga lite med henne jag me, de va en ren njutning...

Inga kommentarer: