tisdag 2 mars 2010

Världens bästa Sandra ...

Jag sitter hemma i soffan. Huset sover som vanligt och om jag tittar ut genom fönstret så ser jag en blå himmel och en massa snö... Åre är verkligen vackert. Fantastiskt om man bara öppnar ögonen... Men det är inte Åre det här inlägget ska handla om...
Förra veckan hände något underbart som gjorde mig tokglad i hela kroppen. Facebook är en fantastisk apparat. Man får nyheter innan de ens har uttalats. Ska man göra ett uttalande ska man göra det via Facebook. I onsdags kväll slog jag på datorn och en helt underbar nyhet nådde mig. Min vän Sandra ska gifta sig! Jag blev så lycklig att jag genast ringde henne. Jag glömde helt bort att hon befann sig i Florida tillsammans med hela sin familj. Och då menar jag hela sin familj. Både hennes och hennes kille Jasons familjer befinner sig just nu på en gemensam megasemester i Florida. Och deras historia är så vacker ... Sandra och Jason har varit tillsammans i knappt ett år, men på den här tiden har de lyckats med att bli kära, flytta honom från England till Sverige och nu förlova sig.

Sandras liv har verkligen gått som en raket rakt upp de senaste två åren och nu lever hon sin dröm på alla plan. Hon älskar sitt arbete, är överhopad med jobb, hennes kropp mår bra och en viss engelsman vid namn Jason har tagit hennes hjärta med storm och nu friat till henne på en strand i Florida ... Jag vill egentligen bara säga - Grattis Sandra!! till allt! Jag är så vansinnigt glad för din skull och det ska bli en ära att få sjunga på ditt bröllop. Om jag kan få fram några toner mellan alla tårar ... jo, de ska nog gå bra. Kärleken är underbar. Är ni redo för lite mer Coelho? Ni får de vare sig ni vill eller inte ... Bring it on Paulo!

" Den verkliga kärleken
lät var och en följa sin egen väg
- i förvissningen om att
vägen aldrig skulle slkija dem åt. "

Brida

1 kommentar:

caroline sa...

HEj Liza, råkade titta in här, måste bara säga, otroligt fina bilder du har! Take care // kram Caroline