måndag 8 mars 2010

Mer fina presenter ...

Måste bara berätta om en liten överraskning som jag fick igår.

Inez fina vän Celeste, som nu också är min vän, har kommit upp till oss på obestämd tid. Förhoppningsvis stannar hon säsongen ut. Hon ska jobba i servisen och i baren på Wallmans och jag kan lova er att det här är en av de vackraste människorna jag har träffat. På alla sätt...
Ni vet när en person kommer in i ett rum och alla märker de, när ingen kan undgå att se precis den personen? När en människa fullkomligt strålar... Det är Celeste. Och igår kom hon hit upp igen...
Och med sig hade hon en påse, till mig... De va min födelsedagspresent. Hon hade verkligen tänkt till... Där fanns första säsongen av Lipstick Jungle, en rosa väldoftande bodylotion, fantastiskt söta små bullformar, två söta hjärtan och en bok som bara handlar om röda saker ...
Jag blev så vansinnigt glad. Dels för att allt gick i mina favoritfärger, men framför allt för att hon verkligen hade tänkt till ... Presenterna andades Liza, allihopa ... Så tack fina Celeste ... tack, tack, tack ...
Följ gärna hennes blogg om ni vill www.celestecappelen.blogg.se

1 kommentar:

Tessan sa...

tack sötaste sötsaken för presenterna... blev såååååå glad :)
du är för underbar