torsdag 10 februari 2011

Soleil, soleil!

Igår sken solen i Stockholm... Visst var de skitkallt, men de sken. Idag är det också svinkallt, men ingen sol så idag har jag fixardag istället...
Mamma har klagat på bloggandet. Hon tycke jag börjar likna min lillasyster. Längre mellan inläggen än mellan mina frisörbesök... Hon har rätt. Men det har inte varit avsiktligt. I min telefon har jag massa bilder som jag "tänkt" lägga ut, men den har de inte blivit så. Och nu säger jag inte att jag ska bättra mig, för då gör jag inte de. Så nu säger jag ingenting. Jag bara låter de vara.

Men fixdag... Massa mail och kolla upp prylar. Februari är ju en liten nystartsmånad för oss i den här galna buissnessen. Då är de auditions och planering inför hösten.
Jag var på Dirty Dancing-audition förra veckan. Dansaudition. Hua hua! Precis innan fick jag redan på att genren var Cha Cha och att Carin Da Silva dagen före inte gått vidare...
Ok, skön förutsättning... men va fasen. jag cha chade på. En två cha cha cha chaaaaaa...
Jag gick inte vidare, inte jag och inte Carin Da Silva. Men jag blev faktiskt inte ledsen alls... Hade varit najs att få sjunga, men vad gör man? Livet tuffar på.
Nu sk jag fixeria vidare. Ha en goooooo dag allihopa, SMASCH!!

1 kommentar:

maud sa...

Hej Liza!
Kram från Maud