onsdag 21 april 2010

Vilken härlig dag!

Dagen började med att jag vann min första auktion på Tradera!! Tjoho! Det va en kick kan jag lova... Jag har upptäckt att allt man vill köpa kan man köpa mycket billligare genom att hålla sig aktiv och budar på de saker man verkligen vill ha. Och idag vann jag min första... En supersöt klänning från HM's Garden Collection som är utsåld både på nätet och i butik. Jag fick min för 200 bagis. Känns toppen. Det är en liten kick när man budar, spännande på något sätt... Vad tycker ni? Visst är den fin?

Andra goda nyheten är att min syster troligtvis kommer att komma hem som hon ska från Thailand. Vi håller tummarna för att allt ska vara någorlunda askfritt ... men de ser bra ut. Längtar så enormt mycket efter henne.

Tredje grejen så... Idag har Celeste, jag och Inez varit på Åre Relax & Spa. Vi har fått ansiktsbehandling, njutit i relaxen, puffat omkring i stora härliga morgonrockar och bara haft de bra. Slappnat av och njutit helt enkelt ... fantastiskt skönt. Man borde spa'a sig oftare. Enda nackdelen är att jag blev så ofantligt kissnödig efter halva behandlingen. Men de är smällar man får ta. Men vem kan klaga efter rengöring, peeling, massage i både ansikte, hårbotten och på axlar. Lite härlig dagkräm på de och under hela behandlingen va man inpackad i handdukar och täcken. Celeste tyckte de va lite för varmt, jag tyckte att de bara va skönt...
Nu blir de lite vin och sen ska vi ut på Dippan ikväll, sista onsdagsklubben för säsongen. Det drar verkligen ihop sig nu ...

Inga kommentarer: