fredag 30 april 2010

Sista ...

Sista showdagen, näst sista dagen ... allting känns så mycket sista. Och det känns underligt. Allting gick så fort, alledeles för fort. Och nu är vi här bland väskor och sopsäckar, redo att åka hemåt. Till vart nu det är för alla ... och det känns konstigt. Hela den här säsongen bara flög iväg och nu sitter jag här och känner mig lite tom. Det är är därför jag inte skrivit något de senaste dagarna. Jag har inte vetat vad jag skulle skriva, för jag känner mig mest tom. Jag går ju vidare mot något nytt nu och det är ju såklart bra, men det är en sorg att lämna det här. Jobbet, gröna villan ... sorgligt ...
Men allt blir bra. Idag har vi sista afterskin med gruppen och sista dinnershowen med hela gänget och sen blir de till att packa. Imorgon kör vi en lite specialare - bartömning / afterski med de som är kvar. Ett litet gött gäng på mig, Inez, Celeste och Malick... det kommer nog bli vansinnigt kul tror jag. Helt bananas... Ta hand om er nu alla där ute ... nu ska jag köra sista, av allt här uppe ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad fort det har gått sedan jag var uppe och repade med er. Helt galet. Ni verkar ju ha haft det otroligt bra. Hur har det gått med din jazziga vers på MJ? KRAM! Figge