söndag 11 april 2010

Fantastiska dagar ...

Sammantaget kan jag säga att jag är så tacksam för att jag har så fina vänner som Anneli och Annika. Jag blir alldeles varm i hela hjärtat när jag tänker på dem. Vi har haft fantastiska dagar. Och vi har pratat och pratat och pratat. Jag är nu uppdaterad på nästan allt som hänt de senaste halvåret och de också. Fina vänner ska man vara rädd om.
Jag fick en lite tacksamhetsboost inatt när jag promenerade hem från jobbet. Det var helt stjärnklart på himlen och när jag passerade Åre kyrka, en otroligt vacker liten kyrka, var jag tvungen att stanna och bara titta. Det var fantastiskt. Hela himlen hade fullkomligt exploderat i stjärnor och precis till höger om mig låg den lilla upplysta kyrkan. Jag ville knappt andas. Jag ville inte förstöra ögonblicket. Men andas måste man ju... så de gjorde jag. Det har varit en natt full av känslor, men jag somnade gott till slut och jag har drömt om stjärnor hela natten ...
Men nu, listdags!!

Sammanfattning av en underbar vecka!!
  • Soliga dagar i backen är verkligen underbart. När man får toppa med en renkorvstunnbrödsrulle under strålande sol är man inte direkt olycklig...
  • Påskmiddag hemma hos familjen Dahlbom. En mästerkock i köket, en Michael Jackson-imitation av rang och fantastsikt trevligt sällskap gör en makalös kväll ... A&A - jag tror ni vart lite impade av allt... gud va trevligt vi hade...
  • Bubbelbad utomhus på Continental Inn i solsken ... Lägg till en flaska skumpa på de så behöver jag knappt säga mer ... Magiskt.
  • Middag på Supper. En dubbelbokning resulterade i ännu godare drinkar och överraskningsmat ... de va nog meningen att vi skulle vara dubbelbokade ...
  • Säsongens i särklass bästa afterski infann sig i fredags. Makalös, fabulös, fantastisk ... publiken gav allt och vi också ...
  • JB Quartet feat. Sepetmber på Dippan i onsdags. Det är härligt med liveband ... och det svängde så fantastiskt skönt ... en grym utekväll ...
  • Allt detta i samklang med världens bästa Moe & Söderström. Tusen tack för att ni kom hit och förgyllde mina dagar ...

Inga kommentarer: