måndag 20 september 2010

Som förr...

Nu ser bloggen ut som den gjorde förr. Kanske kan de få mig att skriva lite mer? Hmm... Jag vet inte. Kanske. Tyckte så mycket om när bloggen var ren och vit och fin.
Det senaste har den bara kännts kladdig. Inte ok. Fräscht ska de va! Stavas ens fräscht så? Sch...
Ni får ha lite överseende med mitt bloggande. Ibland är de lite mer, ibland är de lite mindre... eller som nu, inget alls. Ni kanske alla har övergett mig? Det kanske inte finns någon som har hopp kvar om mitt bloggande... eller jo, mamma, jag vet att du är inne varje dag. Tack, älskar dig.., Men jag vill ju att de ska vara lite mer. Kommer mig bara inte för längre. Det är som att jag har fått skrivkramp. Hur man nu kan få de vad gäller bloggande? Då ska man ju bara skriva vad som händer... bara sådär Nu äter jag, nu sover jag, nu går jag på toa... Men jag vill liksom inte bara skriva för skrivandets skull. Jag vill skriva för att jag verkligen har något att säga. Det behöver inte vara något viktigt, det kan lika gärna vara något roligt eller tråkigt eller något knäppt. Bara det är något som skulle få mig att börja läsa. Så jag börjar så här. Med att ändra look på bloggen, så att den ser ut som den gjorde när jag skrev som mest. Och sen, ja, sen får vi se vad som händer. Om skrivkrampen släpper... Hoppas, hoppas...

3 kommentarer:

Pappi coolo sa...

Jag är kvar Liza! Kom igen nu, du kommer snart in i det igen. Skriv om vad som helst till en början så släpper. Det räcker att du kollar på min.... det är ju inte direkt djupa inlägg, hahaha.

Oskar sa...

Pappi coolo har en poäng; skriv så lossnar det! Tänkt inte att varje inlägg måste vara bra utan skriv för skrivandets skull så blir det bra! =)

KRAM

Anonym sa...

Jag läser också! Skriiiiiv!

Puss! Figge