onsdag 23 juli 2008

riktigt liv


Det jag gör är ju showar och showar och showar... och innan dess repar jag. Mycket. Livet blir lite enformigt och det är därför jag längtar med hela min kropp och själ tills att jag får flytta till vackra Helsingborg om bara ett par veckor. Egen lägenhet, nytt jobb (show) och ny stad. Men framför allt - ett riktigt liv!

Jag kommer kunna gå på gymmet, inreda, fika, hälsa på hemma hur jag vill. Jag kommer inte att vara fast på en medelhavsö, söka matbutiker i Sälen eller sitta på ett hotellrum i Piteå. Jag kommer att kunna leva, liksom lite på riktigt.

Det känns ruskigt lyxigt.... ahh...

Säsongslivet kommer snart att officiellt vara över. Känns tomt, men bra. Jag har haft kul - jag har fortfarande väldigt kul.

Kolla in den här bilden på "Lilla Melodifestivalen", så här glada är vi när vi ska föreställa små sjungande barn =)

1 kommentar:

Oskar sa...

Hola mi nino! =) Hoppas allt är bra med dig, själv är ja lite trött i luvan efter gårdagens utgång då jag har kompisar på ön just nu. =)

Kul att kunna titta in på din blog ibland. Hälsa din underbart fjollig karl och alla de andra också såklart.

KRAAAAAM

ps. Foppa flippisarna var okej men då dem tillhör familjen Foppa-toffla vet e f**n om det e okej ändå... ;)