lördag 26 juli 2008

Blommor!


Inget kan göra en så glad som en bukett med vackra blommor.

Jag hade för ett par dagar sedan vansinnigt ont i min nacke (något som har försvunnit nu, tack o lov) och var ganska nere... Det var så pass att jag faktiskt började lipa efter musikalshowen, så ont gjorde det... Då stiger min hjälte in och kommer dagen där på och överraskar mig med en fantastsk bukett sommarblommor plus en liten nalle som satt fast i en av kvistarna.

Jag blev överlycklig och började såklart att... lipa... - tack andreas!!!


Annars händer inte mer än det vanliga. Just nu sitter jag emellan två shower. Vi har precis avslutat schlagershowen, det var ett jäkla drag för övrigt - schlager går alltid hem hos folket!

Men nu då, kl 00:00 är det dags för vår erotiska show, med allt vad den innebär. Så nu ska man slå ihjäl två timmar innan det är dags att sexa loss.

Jag skulle gärna lägga ut en bild eller två, men tyvärr är jag strängt förbjuden av mitt team... sorry!!!

1 kommentar:

Oskar sa...

Ge folket vad dem vill ha; bilder på Erotikshowen! =) Vi i Gotlandsgänget skulle uppskatta det väldigt... haha

KRam