fredag 10 december 2010

Dagens Lista...

  • Märkte på vägen till min Pilates-klass (som jag släääääääpat mig upp till) att jag var en timma för tidig. Suckade, steg av t-banan och vände hem igen....
  • Gick och handlade istället... märker när jag kommit hem att jag glömt hälften av det jag skulle ha...
  • Bestämmer mig för att strunta i Pilates(en?) och springa innan jobbet istället. Ändrar mig 5 minuter senare när jag tänker på de starka slanka musklerna jag ska få kontra att bara springa, som jag ändå kommer göra på jobbet i 7 timmar ikväll...
  • Stressar lätt till Pilatesen...
  • Somnar på avslappningen... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
  • Tar mig hem och bestämmer mig för att baka julgodis... imorgon.
  • Nu äter jag knäckebröd, dricker kaffe och ber till Gud att det ska bli söndag snart...
  • Dagens mål: Inte tappa, snubbla, krossa eller plumpa... Det kommer aldrig gå. Men va fasen, mål måste man ju ha??

Inga kommentarer: