söndag 5 december 2010

Andra advent & OneVoice...

Sitter hemma... Har ätit frukost en halv evighet och nu slötittar jag på Idol-reprisen samtidigt som jag pysslar lite med allt möjligt.
Har gjort upp ett "andligt/fysiskt" schema för veckan som kommer. Har upptäckt att när jag nu kör Golden 6 dgr/veckan så orkar jag inte med någon tuffare konditionsträning, därför blir det nu pilates, yoga och bodybalance så många dagar i veckan jag orkar. Jag tror att det kan vara tricket till att faktiskt orka. Lite andlig och fysisk träning. Så det blir nog bra. Måste bara ta mig upp på morgonen. Min säng är så galet skön, lite för skön. Men jag ska mana mig själv upp och ut. Det är lite kallt att promenera nu, men lite härlig pilates sitter ju aldrig fel.
Annars har det varit en bra vecka. Inget häpnadsveckande. Bara bra liksom.
Ikväll ska jag och Pernilla gå på OneVoice julkonsert i Maria Magdalena kyrka. Ser fram emot de. Det kommer att bli skönt. Riktigt skönt. Det är för stadsmissionen så man får skänka valfri slant i dörren istället för att köpa biljett. Fint tycker jag. Ser väldigt mycket fram emot ikväll. Vi får köa lite, det är först till kvarn. Men det får de vara värt tycker jag. Hoppas ni får en skön söndag...
Glad andra advent!!!

Inga kommentarer: