lördag 4 december 2010

Dagarna med My...


Det är lördag förmiddag. Om 4 timmar börjar jag jobba. Igen. Vi håller på med 6-dagarsvecka nu. Måndag till lördag, ända tills julen knackar på dörren. Så det är inte så länge. Men det känns. I kroppen. Är lite trött, men det blir bra. Gjorde ett aktivt val idag på morgonen att inte göra något alls idag innan jobbet. Skulle egentligen tränat, fikat med en vän och städat... Och ransonerade ner till att bara städa litegranna... Det känns bra. Inte inte göra något alls en stund. Så nu har jag ätit min morgongröt. Långsamt som tusan. Njutit litegranna av att äta frukost. Och snart ska jag ta mig in i duschen och sen blir det att sätta på lite skön julmusik och städa lite.
Det behövs nu när lillasyster varit här... Åh, va det har varit härligt. Att bara vakna jämte henne. Vi promenerat, hängt med vår kusin, varit på Rosendahl, varit på julmarknad i gamla stan, fikat. My har varit på show... Och nu dröjer det bara drygt två veckor tills jag får se henne igen. Lyx...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va fina ni är, samma underbara leende! Snart ses ni igen!
Stor kram till er båda <3

LOVE INEZ

Liza sa...

Och stor kram till dig! Finez!
Puss