torsdag 29 oktober 2009

Nu så, jag är med i matchen igen...

Jag har äntligen fått tillbaka min dator och nu kommer jag att börja skriva som vanligt igen... Jag har längtat efter det. Skrivandet. Så nu händer det. Nu blir mitt liv, eller i alla fall en del av det, offentligt igen. Men framförallt kommer mina funderingar att bli fler. Bloggen kommer att handla mer om känslor, tankar och framtidstro än om enstaka händelser och favoritkläder.

De sista veckorna har handlat om min familj. Malva, Molly, My... mamma, pappa, farmor, Tess. Bilden är från förra lördagen. My är äntligen hemma i Sverige och att ha henne nära igen har kännts mer än fantastiskt...
Jag sitter just nu i Stockholm. Jag repeterar varje dag med min nya ensemble och det känns otrligt spännande... Jag mår som en prinsessa. Nog för att näsan rinner, men vadå? En liten förkylning har väl aldrig stoppat någon. Jag låtsas som om den inte finns, då försvinner den...

Klockan är mycket och jag måste verkligen sova. Imorgon kommer My till Stockholm. Så det blir kort idag... Men nu är jag tillbaka i bloggvärlden, och vet ni - jag har saknat er allihopa...

Godnatt och sov gott...

5 kommentarer:

Fredrik sa...

Välkommen tebax.

Figge sa...

Bloggdrottningen is back! Yeeey!

Unknown sa...

Harligt Liza- skont att fa lasa bloggen din igen! Ville bara att du skulle veta att den ar fantastisk och ser fram emot andliga och betydelsefulla inlagg- det betyder sa mkt mer an klader och mode som man an lasa om varsomhelst!
Valkommen hem igen! :)

Unknown sa...

Namen- nu sa forsvann min kommentar, happ far val skriva pa nytt da! ;)

Tycker det ar jatteharligt att du kommer borja skriva igen och att du fortsatter med andliga och betydelsefulla inlagg som ar mkt mer vart an bara mode och klader- det kan man lasa om varsomhelst! Ville bara att du skulle kanna att du gor gott med din blogg!
Valkommen hem igen! :)

Liza sa...

tack fina ni... =)Nu åker vi!