onsdag 24 februari 2010

P-fest, del II ...

Jag lovade ju en iten outfituppdatering så här kommer den. Lite blandat från festen som var... Jag har ju dock blivit riktigt kass på att fota. Måste köpa en ny kamera när tillfälle ges. Personalfester är alltid roliga och ja... spännande.. man vet liksom aldrig riktigt vad som ska hända. Jag tyckte vår var grym och de facto att folk verkligen hade gått in för att klä ut sig var ju ännu roligare. Alla fick leva ut sina innersta rockstar-drömmar inkl. Linus som kom i "morgonROCK" och Mathias, Jesper och Charlie (restaurangchef/barchef/kökschef) som hade klätt ut sig till groupies... peruk, smink, trosor, stay-ups, minikjol... allt var på. Groteskt, men roligt... mest groteskt.
Spelade gjorde ett band som hette Wicked Kisser. Ett Kiss-cover-band helt enkelt. Och deras outfits var verkligen något i hästväg. Jag är så ledsen att jag inte har något foto. De va platåer, ansiktssmink, långa tungor - ALLT!! Vår platschef, Cissis man - Jonas Dahlbom stod för gitarrspelet. Jag hade aldrig kännt igen honom om jag inte hade vetat att de va han. Så grymma outfits hade dem... Fantastiskt.

Så nu ser vi fram emot nästa p-fest. Va kan de bli då? Måste tänka ut något bra tema. Rymden kanske? I så fall vill jag klä ut mig till ett solsystem...

1 kommentar:

Bok sa...

om du har för några bilder på wicked kisser, kan jag tala om att jag har 400 för många, jag undrar jag vilket som är värst, egentligen.

och det var en bra personalfest, det var det.