tisdag 2 februari 2010

2010, so far, so good....

Jag såg precis på min systers blogg att hon sammanfattade sin januari med några punkter... Jag härmar henne och gör detsamma...
Vad har då hänt under årets första månad?
  • Jag fick besök av världens bästa Anna som gav mig energi för hela våren...
  • Jag fick en nyhet, eller kanske snarare ett besked som har vänt upp-och-ner på allt... till det positiva...
  • Genom nyheten har jag fått helt nya perspektiv och det känns fantastiskt. Livet är verkligen en gåva och från och med denna januari vet jag vad som är värt att värdesätta...
  • Jag har genomfört en miljard after-skier och jag tröttnar inte. Tvärtom. Jag utvecklas varje dag. Varför? För att jag vill de...
  • Jag är nykär. I mitt jobb. I Åre...
  • Jag har blivit galet tacksam över att jag har så många fantastiska vänner. Tack till er alla, ni vet vilka ni är...
  • Jag har varit på auditon för en enorm musikal-produktion. Jag gick mycket längre än jag någonsin vågade hoppas på... inte hela vägen, men tillräckligt långt för att jag ska vara supernöjd...

Jag tror som min syster att 2010 kommer att bli ett magiskt år, med en massa härligheter. Jag känner det på mig... Allt har börjat så omvälvande att jag helt enkelt bara vet att det här året kommer att vara det mest händelserika på länge... Och vet ni? Allt är möjligt. Jag vet det nu...

1 kommentar:

Pappi coolo sa...

LIZA!!! Seriöst, hur lockande får man skriva. Snacka om att jag blir toknyfiken på allt. Hög tid att vi hörs av. Denna veckan är full, fullare, fullast men nästa kan vi nog lyckas. KRAM