lördag 20 februari 2010

Dagens agenda...

Sitter och funderar på om jag kanske ska baka lite scones till mina sambos. Det är ju ändå lördag. Jo, så får det nog bli... Mycket funderingar nu. inte på scones, nej, det beslutet kan jag fatta ganska snabbt. Men på framtid. Vart vill jag jobba? Vill jag börja plugga? Ett lägenhet, de kanske skulle vara läge att skaffa? Men ska jag vara kvar här, är de någon idé då? Ska jag vara kvar här? Men de löser sig... Jag ska börja surfa runt nu efter lite roliga utbildningar. Mest för att få igång huvudet. Jag ska ju, den dagen jag flyttar till Sthlm, börja på Poppius och ta tag i mitt skrivande. Lära mig hur jag skriver så att jag kanske skulle kunna försörja mig i alla fall litegranna på det. Men tills dess vore de skönt att bara värma upp huvudet. Men sen är de så mycket annat jag vill. När jag tänker efter känner jag faktiskt att jag vill mångsyssla. Ha tusen strängar på min lyra. Men det finns ju en liten hake - pengar... Men det löser sig. Just nu lever jag min dröm och är ganska nöjd med de. Eller för att vara helt ärlig, jag är supernöjd!! Så vi får se vart livet för mig. Idag ska livet föra mig via scones och optikern till jobbet med både afterski och dinnershow inräknat...

Inga kommentarer: