lördag 6 november 2010

Nack-jäkel!!!

Min nacke har vridit sig ut och in. Eller nej, den vrider sig inte alls. Den är som gips eller cement eller.... ja, något hårt... Igår kunde jag knappt röra den... Idag är det lite bättre. Men tyvärr bara lite... Tror att jag har drömt lite konstigt. Lite hemskt. Det är nog därför.
Jag har laddat ner en ny applikation på mobilen. En "Sleep Talk Recorder". Ganska coolt, den aktiveras när det kommer ett ljud under natten och så kan man lyssna på morgonen.
Och just den här natten, natten till igår, hade jag varit ganska arg. Jag sa det rakt ut, att jag var arg och så sa jag satan några gånger, så jag antar att jag ryckt till och så PANG! så vaknar man och känner sig lika rörlig som att någon hängt en galge mellan axlarna. En Quasimodo i ett skruvstäd.
Bara det faktum att jag måste vända hela kroppen istället för hela huvudet när jag ska titta över axeln blir lite småkrångligt... Som Robocop...
Men, men... det är väl bara att härda ut. Strecha lite och härda ut helt enkelt. Det går över tills jag gifter mig. Det säger alltid farmor. Och hon har nog rätt. Annars snackar vi en långdragen nackspärr... God morgon allesammen!!!

1 kommentar:

Ia sa...

Sjukt bra show igår! Alla ni var så jävla grymma, de måste vi se om :).