söndag 3 januari 2010

Till er som tog mig...


Först måste jag ju säga att det är väldigt smickrande att någon verkligen gör sig mödan att bära med sig mig hem från Wallmans. Eller ja, rättare sagt. Roll-upen på mig. Det är ju en enorm komplimang. När ni sedan också tar er tid att leta upp min blogg på nätet för att berätta detta, genom att kommentera ett av mina inlägg ("Nu är vi igång - som attan!!") så har ni ju lagt ner enormt mycket tid, möda och energi på mig. Och det är ju najs... Dock tror jag att gör mig mycket bättre på min arbetsplats än hemma hos någon av er. Så snälla, lämna tillbaka mig... eller förresten, inte snälla, Lämna tillbaka mig!!!

3 kommentarer:

anna-lill sa...

Vilka idioter, klart du ska få tillbaka digsjälv!

Marit sa...

Ha, ha.. vi som trodde dom snott dig redan när vi var där?! Se det som en stor komplimang. Kram

Unknown sa...

Till Anonym...
Såvida du inte vill att vi polisanmäler stölden, så bör du returnera roll-upen omgående till sin rättmätiga ägare - vilket är Wallmans Dippan!!!