tisdag 5 januari 2010

Kallt, kallare, kallast!!

Det är nästan 27 minusgrader i Åre och så fort man går mer än 20 meter utanför dörren så får man istappar i ögonfransarna. Ganska mysigt...

Idag och igår började jag med en ny morgonrutin som jag VILL och ska försöka hålla i. Istället för att sova bort halva förmiddagen så ska jag försöka ta mig till gymmet innan frukost varje morgon. Jag känner att jag får en helt annan energi och det är skönt. Supernajs faktiskt. Nu ska jag strax ta mig till jobbet. Idag väntar en långkörare. AfterSki och Dinnershow. Jag kommer vara fullkoligt färdig när klockan slår 23.30 ikväll, men det är det värt. För den där känslan av att ha gett allt är helt oslagbar... Ska ta med mig kameran till jobbet idag så kanske ni kan få se någon skön backtage-bild imorgon... Dessutom har jag på prov bytt tillbaka till min gamla mobil, så nu kanske mobil-bloggandet kommer igång igen. Vi får se... Ha en härlig dag allihopa!!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Härligt rosiga kinder:)

Britt-Marie sa...

Hej Liza!
Tack för showen igår...hittade din blogg genom Emmas...
Det är Emmas gudmor här, vi som tog kontakt igår kväll vid bordet bredvid där du serverade!

Du är en underbar artist, otroligt karismatisk och ruggigt duktig på att sjunga! Vi är så imponerade och hälsa dina kollegor att showen var tokbra!

Tack för att du ställde upp på bild, har några av de på min blogg i dagens inlägg, som du hittar via Emmas blogg...*ler*...

Lycka till vidare och vi får verkligen kämpa för att få Emma hitåt Jämtland och hälsa på både dig, showen och oss på Frösön. Jag har erbjudit mig att gå med henne på showen om hon vill ha sällskap...*ler stort*

Stor kram i kylan!
//Britt-Marie