torsdag 28 januari 2010

Intuition...

Så har det gått ett par dagar igen... Jag har varit i Sthlm och vänt, hunnit med att jobba två dagar och ikväll är det jobb igen... Jag är en usel bloggare. Eller nej. Det är jag inte... men jag måste få den där rätta inspirationen, eller flytet eller vad man nu ska kalla det för att någonting läsvärt ska komma ur tangenterna. Och nu sitter jag här...
Just nu är klockan 11.45 på för middagen. Jag sitter med en kaffe i köket och gröna villan är tyst. Här går folk upp ganska sent... Det är skönt. Man får lite härlig egentid på morgonen. Då kan man pyssla. Kolla låtar, texter och bara låta tankarna gå som de vill.
Jag har tänkt mycket den senaste veckan. Och jag har bestämt mig för att sluta med det. Jag kommer ändå inte fram till ett enda dugg. Så från och med nu går jag bara på känlsa och intuition. När jag har gjort så förut har det mesta blvit hur bra som helst. Jag vet med mig att min magkänsla är bra. Jag kan känna på mig saker. Nu måste jag bara lära mig att hitta lugnet i just den känslan...
Så... mindre tänk, mera aaction och mest känsla. Det är receptet på en lyckad dag - i alla fall i min värld...

1 kommentar:

Marit sa...

Det låter bra. Kram till dig Liza.