onsdag 20 januari 2010

Hur bra som helst...

Här ser ni två bilder. På den ena gestaltar jag Carola ( galet kul... ) och den andra bilden kom upp på facebook idag. Den är tagen av fina Clarissa precis innan vi öppnar dörrarna inför Dinnershow. Jag blev så glad av den här bilden. Malick är en sådan enorm glädjespridare och jag tycker det syns ... Ville bara dela med mig av de...
Annars är det en vanlig dag idag. Jag har dock börjat titta lite på låtarna inför helgens audition. Det här är faktiskt första gången jag känner mig lugn inför just en sådan. Innan har allt var så hypat, men den här gången känner jag bara att, jag kan inte göra mer än mitt bästa . That's it!

Så det får gå som det går. Så länge jag går ut genom dörrarna och är nöjd så känns allt bara bra. Är jag knäpp som känner såhär? Borde inte jag vara skitnervös och pirrig? Det är en superproduktion och jag är kallad. Faktum är att bara det känns som en vinst. Så på söndag blir det sthlm, hotellmys, minisemester och lite audition. Det kommer gå hur bra som helst...

Men nu ska jag snart ta mig iväg till Åregården för att dricka en latte och läsa lite bok innan vår menyavsmakning på Wallmans ikväll ... Det kommer också bli hur bra som helst...

2 kommentarer:

Pappi coolo sa...

Spännande Liza. Då har erfarenhet i baggaget nu så därför kanske du är lite lugnare. Du vet vad du kan och vad du vill...
Mys med Stockholm. Om du är där själv och inte har fullt upp så slå en signal till Sevim. Hon är där där ensam på inköp.
Vi hörs.
kram

anna-lill sa...

Sjukt snygg färg på håret har du, blir riktigt avundsjuk! Kram!