torsdag 8 november 2012

Julrep & Kladdkakans dag!

Idag är det julnummer-rep-dag.
Det innebär helt enkelt att vi sitter i en halvcirkel, lite trötta, djupt koncentrerade och med huvudet djupt ner i notbladen för att i den begynnande juldriften sätta ytterligare ett nummer som ska upp om drygt en vecka.

Det kommer bli fint. New York-inspirerat och vintrigt med de klassiska jullåtarna.
Och jag ska få ett litet danssolo med Jonathan, hepp! =)
Han är ju sinnessjukt bra, så jag får bara göra mitt bästa för att hålla jämna steg.

För att boosta vårt lilla julrep har jag idag, gårdagen till ära, bakat en kladdkaka till min fina ensemble.
För alla vet väl att igår var det kladdkakans dag? ha ha! troligen inte. Jag visste det inte förrän imorse och då är jag ändå ett kak-fan av rang.

Så idag bjuds det på kladdkaka och skönsång (förhoppningsvis) på Teatergatan 3.
Givetvis är det Leila-style!
 Min!
Leilas (obs! stylad, bara så ni vet så ni inte tycker att min är ful ;-))

Inga kommentarer: