fredag 19 oktober 2012

TGIF!

Idag är det fredag. Det regnar. Men det är ju oktober, klart att det regnar.
Och på tal om regn åkte My til England idag. Hon hann va hemm i en vecka och sen åkte hon igen. Hon ska hälsa på lite polare från förr, skitkul tycker jag! Det är hon värd!
Så jag har haft lite husmorsmorgon. Gjort musli, matat en surdeg, ätit frukost, svarat på mail...
Och nu ska jag strax dra på mig träningskläderna och gå till gymmet innan det blir fikastund med Kajsa innan jobbet. Näst sista dagen på första vår 5-dagarsvecka.
Av någon anledning har den här veckan slääääääpat sig fram, vet inte riktigt varför, men idag och imorgon jobb och på söndag drar vi till Helsingborg för att se deras grymma föreställning.
Back to basic, till mitt allra första Wallmans... Herregud! Minns ni hur det va? Ni som va me?



Inga kommentarer: