onsdag 26 september 2012

Det är dags!!

Det är dags att börja blogga igen. Herregud vilket uppehåll!
Men! Jag har investerat i en ny dator och nu kan jag äntligen både koppla upp mig, bära med mig och dela med mig igen. Något som min gamla dator satte fullkomligt P för.
(varför skriver man P egentligen när man menar stopp?)
Den ville och vill fortfarande ingenting som jag vill.

I alla fall. Sitter här och funderar på om jag ska använda min gamla blogg eller starta en ny...
Tips? Vad tycker ni? Är wordpress bättre än blogspot?
Eller ska jag bara fixa till lite granna här på sidan? Uppdatera foton och lite annat krafs.

Tänkte också leta fram lite gamla, goa inlägg och ta upp igen, bara på kul. Om de är kul?
Det viktiga är att jag får skriva igen. Känns riktigt gött. Men en riktig dator!!! Min alldeles egna MacBook Air, wiiiiiie!!! Vågar knappt ta på den, så fin är den.
Men då vet ni. Jag har återuppstått. Eller i alla fall min blogg. Hoppas ni hänger mä!!
Min första webcambild blev dock inte lika fin, men va fasen =)


1 kommentar:

Pappi coolo sa...

Härligt att ha dig tillbaka.
Tycker du kan ha kvar din blogg och bara förändra den så att den känns rätt för dig just nu.
Kommer bli hur bra som helst när du har en MacBook.

Jag flyger till Stockholm imorgon för att springa Lidingöloppet. Hinner vi ses?

Kram kram