tisdag 21 februari 2012

Busy Day!!!

Idag har jag varit galet effektiv. Jag har haft bankmöte, tvättat tre maskiner, varit hos sjukgymnast, tränat, druckit kaffe med Amanda, fått mina bryn plockade, skrivit två artiklar till skolan och myst med de sköna bönorna på bilderna. Känner ni igen dem? Melodifestivalbrudar! Sara som jag jobbar med deltog nu i lördags med Björn Ranelid. Vilket jäkla grej för övrigt! Och vilken debatt allt har skapat! Men till syven och sist så är de folket som röstat fram Sveriges brunaste fejja till Mello-final. Jag tycker de är gött med lite nyskapande, men sen är jag väl en smula partisk...
Tjej nummer 2 heter Emelie och va med i Caracola tidigare och hennes lilla solstråle heter Nova. Emelie kan vara Sveriges snyggaste småbarnsmamma. Hon ser helt fantastisk ut! Pigg och hur fräsch som helst.
Man får hoppas på samma tur den dagen jag ska till att ha... Skön dag! Kommer somna som en liten gris på valium!


Sara Li!!!


Så söt... Och så trött...


- nerkluttad från Lizas Aj-Fån

Inga kommentarer: