tisdag 30 augusti 2011

Utelåst i pyjamas!!

Jag låste mig själv ute i morses... I PYJAMAS!!
Tänkte förmodligen på något helt annat när jag helt sonika tog tvättkassen, gick ner till tvättstugan och på vägen upp minns att... jag tog ju inte med någon dörrnyckel.
bg45y8)((/&%/)=`H=)G(Y&R!!! GAAAH!

Så, vad gör jag?
Jag står i min natt-t-shirt, ett par mjukisbraller utan telefon, plånbok och nycklar... Det är bara att helt sonika ta min pyjamasklädda, morgonhårsrufsiga gestalt och gå hela vägen till Stinas jobb för att hämta extranyckeln. Stinas jobb ligger på Strandvägen och är ett sånt där ställe där alla har kostym och slips.
Här kommer kusinen från landet i ... morgon-outfit. Gud va Stina skrattade. Och jag mest ursäktade mig för tjejen som öppnade... "Alltså, jag låste mig ute.... allstå... Stina är min kusin... nyckel... eh"

Det är jag det i ett nötskal. Men de bjuder jag på! Måste ju skratta åt eländet själv....

3 kommentarer:

Oskar sa...

Underbart ju!! Haha, ler åt filmen som spelas i mitt huvud!! =)

Pappi coolo sa...

Hahahaha! Du gjorde precis min dag! Härligt med människor som bjuder. Kram på dig!

Maud sa...

Du är helt otroliiiiiiig!
Gud så roligt.
Kram
Maud