söndag 5 juni 2011

I arla morgonstund...

Klockan 04.25 ringde min klocka imorse... 04.25!!!!! Jag kan knappt skriva så tidiga siffror! Planet mot Kastrup lyfte från Arlanda 06.20... Jag släpade mig bokstavligen upp. Är de inte konstigt? Bara för att jag visste att jag var tvungen att sova mina 3,5 timmar (slutade jobbet klockan 00.00 och sen hem...) så kunde jag banne mig inte få en blund i ögonen. Klarvaken låg jag där och vred mig... Men va fasen!!! Somna då Sandberg! De är som att kroppen då, på ren pin kiv absolut inte, under några omständigheter skulle somna. Så jag somnade inte... Förrän runt klockan 03... En och en halv timma. Fröken Sandberg tog sig sedan, likt en flodhäst på johannesört till Arlanda... Sen stensov jag i totalt upprätt position på flyget i en timma. Hamnade på mittensäte... Snacka om powernap! Och nu sitter jag här. På tåget mellan Kastrup och Laholm... Lite bananas i huvudet och med kaffe som högprioriterat intag under dagen, men de är bara att kämpa. Idag ska det repas med Milda Makter :) och de blir kul!! Hoppas ni får en galasöndag!

Inga kommentarer: