tisdag 19 april 2011

Yäääääää!

Så här mysigt har vi haft de idag! Jag sitter på Landvetter och väntar på mitt flyg. Jag har jord på hela skjortan, mitt hår har ingen frisyr och jag är fullkomligt hög på kärlek. Mina fina gryn... Vi har grävt, ätit på Donken (moster har inte varit där på cirkus 5 år) kastat boll, sparkat boll, provat Malvas solkeps (Malva är snyggare i den än jag, men de har ni säkert räknat ut redan, inte mitt vackraste moment, ha ha) såpbubblat, gungat, skrålat på fina sånger, fikat och skitat ner oss. Solen har strålat hela dagen och vi ikapp med den. Så jag sitter gärna här på Landvetter, i alldeles för smustig tunika, jordfäckar på knäna och med ett alldeles oregelbundet allt annat...
För de här är ju livet!!! Tack Borås för blixtvisiten :)

1 kommentar:

Marit sa...

Åh herregud vad söta ni är! Kram