söndag 6 mars 2011

Vilken fin dag....

Så har ytterligare en födelsedag sprungit förbi... Ytterligare ett år. Nu är jag 28. Herregud! När hände de? När gick alla de där 28 åren, och vad sjutton har jag gjort? Hmm...
Jag vill i alla fall bara sända ut ett tack till alla som grattat mig och skickat fina hälsningar, ringt, smsat, skickat på facebook. Allt betyder lika mycket och jag önskar att jag kunde bjuda hem er alla på ett riktigt mysigt kalas, men nu bor jag ju på 18 kvadrat, så nej... Jag skickar här istället.
Ett speciellt tack till Anna som bjöd mig på en alldeles underbar frukost på vårt nya hak Bageriett. Så himla mysig start på dagen! Tack tack tack min fina vän! Och tack mamma och pappa, som varje år, oavsett vart jag befinner mig, skickar ett fång med vackra tulpaner. Jag älskar tulpaner och det vet min lilla mamma. Tusen tack min fina familj och mina fantastiska vänner, alla som står nära mitt hjärta! Alla tankar gjorde mig till en riktigt glad och sprudlande 28-åring!

Inga kommentarer: