söndag 9 januari 2011

I keep the money!

Molly tömde idag min plånbok på mynt utan att jag märkte det och la dem på det säkraste stället hon kunde komma på... När hon skuttade runt hörde jag plötsligt hur det skramlade ljudligt... Från blöjan... När jag sen frågade vart mina kort hade tagit vägen stack hon helt sonika ner handen bak i blöjan och drog upp dem också... Vi skrattade så vi skrek. Och ja, blöjan var ren. Så här nöjd var hon under dådet... På bilden huserar fortfarande alla mynt i blöjan... Underbara, älskade unge!!!

3 kommentarer:

Oskar sa...

HAHAHAHAHHAHAHA!!!!! Fy f********n vilken skön unge!!!!!!!

Marie sa...

Hahahaha hälsa Therese att hon har en riktig buse till barn och att hon noterar sådana här saker och händelser så hon kan berätta dom för henne längre fram i livet. Jag missade detta själv och det är lätt att glömma.
Kram Marie

Anonym sa...

UNDERBART!!!!!!!!/inez