fredag 13 maj 2011

Duktig!!

Idag måste jag slå ett litet, om än bestämt slag för mig själv. Jag har hunnit med massor idag och allt detta för att jag tog mig själv i kragen (eller ja, pyjamaströjan...) och steg upp tidigt. Och vet ni? De va inte så jobbigt alls!! Måste testa fler dagar...
Iaf, dagens agenda har lytt som följer. Först upp och äta bra frukost! Promenad till Odenplan för ett Body Balancepass med min gamla Sunwing-kollega Ari ( gryyyyyymt pass!! ) och sen lite fix och ärenden. Hem och storstädat hela lägenheten till tonerna av Eurovisionreprisen. Gött jobbat förresten mr Saade! Wow!!!! Sen gjorde jag faktiskt egen musli som toppen på allt. LCHF-musli. Ska vara nyttigt har jag hört. Den blev skitgod!! Och nu har jag tagit cykeln till stan för att strax kliva på dagens arbetspass på Golden. Jag är nöjd med dagen... Dagens ord - YÄÄ!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej, ett år sen vi träffades i Skåne nu, tiden går fort och allt är bra hemma hos mig.Jag är jätteintresserad av receptet till LCHF-müslin, kan du lägga ut det på bloggen kanske?!